SUBSCRIBE to receive updates:

Top 10 Lil’ Wayne Punchlines

August 31, 2011 · Posted in lists · 90 Comments 

Lil Wayne
Waiting for Tha Carter 4 to drop reminded me of how excited I was when Tha Carter 3 dropped. After C3 dropped, the homies and I would argue about Wayne being the best rapper alive. This debate went on for all 4 years of High School. By Senior year I think they just got tired of hearing me talk, and let Weezy have the “Best Rapper Alive” title. Enough of my High School stories though, let’s get to this list. I’ve compiled some of my favorite Lil Wayne punchlines of all time, all after the jump.

10. “1-2-3-way… 4-4 makes 8/ 9 times outta 10/ Its 11 or a 12-Gauge/ Friday the 13th/ Thats the day that Hell raised me/ But ya’ll boys too weak/ Like 14 days”  From Bun B – Damn I’m Cold (Ft. Lil Wayne)

9. “Hair to the f*ckin back/ Call that sh*t Rosa Parks”  From Trae Tha Thruth – Inkredible (Ft. Lil Wayne & Rick Ross)

8. “If your girl is a veggie/ I put a cucumber on her face” From Jae Millz – P*ssy N*ggas (Ft. Lil Wayne)

7. “If you act foul, you get 2 shots and 1″  From Lil Wayne – Steady Mobbin’ (Ft. Gucci Mane)

6. “I am the shit/ They just poop stains”  From Shawty Lo – They Know (Ft. Ludacris, Young Jeezy, Plies & Lil Wayne)

5. “Like a circle full of knives, I got the sharpest flow around”  From Lil Wayne – I Know The Future (Ft. Mack Maine)

4. “Automatic leave you dead in the living room!”  From Rick Ross – 9 Piece (Ft. Lil Wayne)

3.  ”Even though women change/ I will always like dimes”  From Young Money – Pass Me The Dutch

2. ““New orleans n*gga, I get super dome”  From Lil Wayne – Wasted

1. “I be runnin’ ’round gettin’ high on love/ Too much will kill ya/ I know that’s right/ But she got that crack and I got that pipe”  From Lloyd – Pusha (Ft. Lil Wayne)

 

These are just some of my favorite Lil Wayne punchlines. I’m sure I missed a ton! So feel free to drop your favorite Weezy F. punchlines in the comments.

Tha Carter 4 now in stores! Check out the complete list of Carter 4 Lyrics here.

Follow me @QuezKHH and Like me on Facebook

Comments

90 Responses to “Top 10 Lil’ Wayne Punchlines”

  1. John on August 31st, 2011 1:51 am

    my favorite is “On the real nigga, the clips got curves, thats sex appeal nigga/ i’m extra ill, you pay the medical bill nigga/ we masked up like there was a chemical spill nigga/ fuck with me e y e be damned if you will nigga/ and when we rollin we pop you like an extra pill nigga/ shoot to kill nigga.

    [Reply]

  2. Cluez on August 31st, 2011 1:55 am

    And I keep some buuuuud like Rudy Huxtable. – From Lil Wayne – Intro. (Carter IV) and the way he said buuud too. just like rudy. just brilliant.

    [Reply]

  3. Listen on August 31st, 2011 1:56 am

    Wack.

    [Reply]

    BUFFALOBILL Reply:

    Killer Hip Hop, you need to learn what a punchline is, Half this list isn’t even a punch. com’ on

    [Reply]

  4. Epiphany on August 31st, 2011 1:59 am

    ‘Better wear latex, cuz u dont want that late text, that “i think im late” text’- lil wayne- Lollipop (remix) ft. Kanye west

    [Reply]

    d bags Reply:

    @Epiphany, yea that should have been on there!

    [Reply]

    rawr Reply:

    @d bags, most likely one of the best lines ive ever heard

    [Reply]

  5. d bags on August 31st, 2011 2:15 am

    i hate that people confuse his wittiness and cleverness as talent. he is not the best alive, barely top 5, he’s entertaining and crazy fun cause you can play him at parties and rap-a-long and stuff. but look at tupac and the influence he had, and how he was a poet and his content was about things that mattered. and his passion, lil wayne has none of it. i understand tupac is dead, but in order to be great, or the best alive, thats the type of stuff you gotta be doing. jay z (although not anymore) had huge influence on the culture, if he said it was cool, everyone went out and bought it. and em, bush lost the election (popular vote) because of his song ‘mosh’ right before the election. em reaches such a wide audience and his words and rhymes are so much more advanced and thought provoking than wayne’s its almost a joke to even compare them..

    [Reply]

    kog Reply:

    @d bags,
    that has nothing to do with the article bro. He said his 10 favorite punchline. Just to come on here and shit on him is sad. You are the definition of a hater.

    [Reply]

    black&yellow Reply:

    @kog
    Although, he is right..so are you. Hatingp on Weezy is pathetic. Young mula, baby!

    [Reply]

    PlankingOnAMillion Reply:

    @black&yellow, Fucking groupie haha

    MosDef Reply:

    @kog, why is he a hater??? lol fucking stan man i swear! i cosign u dbags wtf is the point of this article?? that lil wayne is the best at making 5th grade metaphors?? call me a hater or w.e u want but i got all of weezys shit except for the carter4 shit is jus wackk man! lets be real here. should have put 10 wackest punchlines from the carter4 cause i can pull them out like nothing lol especially that burger king one lol

    [Reply]

    don saVage Reply:

    @MosDef,
    u funny if lil wayne is really that wack whyd he get almost all the rappers in the game to get on his album – cuz they kno how sick he is and why did eminem make a song where he said that lil wayne and kanye would kill him in lyricism or the fact that lil waynes been callin himself the best rapper alive and no rapper doin nothin about it… exactly.

    d bags Reply:

    @MosDef, @don saVage (not MosDef), first off, he didn’t even get CLOSE to “almost all the rappers”, and weezy stayed off those songs because he knew he’d get murdered. all he did was pay them enough money to be on his album, notice tech, andre, nas, and busta all had songs to themselves without weezy on it? and em actually says “thank god i didn’t do it/ i would’ve had my ass handed to me” you can look it up right here on KHH, and he’s implying he was going to go after kanye AND wayne at the same time, AND he was too high to think of good punchlines, AND he says on that same album “no more beef flingers” so he’s done with beef, not cause he’d lose, but because he’s doing something called, growing up, it’s something mature people do (granted he’s doing a little late, but better late than never)

    d bags Reply:

    @kog, it literally says in the article that he had a debate with his hs friends that weezy was the greatest…. i’m confused as to why you think my comment was random, i also said in my comment that i like weezy and enjoy listening to him, not hating, just stating facts

    [Reply]

    aaron Reply:

    @d bags, @kog. agreed. he said hes the best alive. wrong. shaaady

    wowww Reply:

    you honestly think bush lost the popular vote because of an eminem song? that could be, COULD BE, the dumbest thing i’ve ever heard. you sir, are an idiot, and i award you no points.

    [Reply]

    d bags Reply:

    @wowww, i’d like you to read the 3rd paragraph mainly where it say “… it could have an unprecedented cultural and political impact, coming from the top-grossing rap star in America,…” and you can google yourself to find more articles saying similar things. so yea, i’d say he had a pretty big impact on the election….

    [Reply]

    d bags Reply:

    @d bags,

    idk why but it didn’t paste in the last comment

    d bags Reply:

    @d bags, okay it didn’t paste again but there is a website article i posted that has an article about em’s influence on the election

    jkols Reply:

    @d bags,

    yeh lil wayne is great for all those things like playin at parties and shit but thats what makes him great. hes universally loved and hated. He’s apart of rap’s history. he changed the game too. if you listen to relapse em switched up his style to more metaphors. he was focusing on impressing people with rhyming too much. i mean don’t get me wrong he does it well but weezy does it best jus look at that list. i jus hope they both dont stay rapping this way. cuz if they do, then everybody else will.

    [Reply]

    d bags Reply:

    @jkols, i will not argue that he is a part of rap history, but that still doesn’t make him talented, that just proves he’s popular, and nowadays you really don’t have to be talented to be popular (i.e. kim kardashian, paris hilton, etc). lil wayne wasn’t the first or even the greatest at metaphors, fabo has been doing it his whole career and his are better than wayne’s, they’re just not as fun to listen to cause you have to think about it for a min to understand them. and em does more than just metaphors, yes you’re right he did change it up a bit, but em’s flow, delivery, content, and rhymes are all on another level that wayne’s. and thanks for not being a douche about disagreeing unlike the guy above you….

    [Reply]

  6. kbrian on August 31st, 2011 2:26 am

    my personal favorites are:

    Lollipop feat. Kanye West
    [_] safe sex is great sex, better wear a latex. cause you don’t want that late text, the “i think i’m late” text.

    Sky is the Limit
    [_] i’m probably in the sky, flying with the fishes / or maybe in the ocean, swimming with the pigeons/ see my world is different.

    D.O.A
    [_] i’m on some shit that ain’t even came out the ass yet / sit back and watch the green grow like the grass wet.

    [_] i get big chips / you get Alvin’s

    Stuntin’ feat. Drake
    [_] my gun and money don’t split call that shit siamese / yes, my watch make the freakin’ time freeze / your girl blessed me, she suck my dick and I sneeze.

    Ransom feat. Drake
    [_] i’ma bring the barrel to them bitches eye liners, because what i make-up will fuck up ya skin.

    Eminem – No Love feat. Lil’ Wayne
    [_] married to the game, but she broke her vows / thats why my bars are full of broken bottles

    6 foot 7 foot
    [_] married to the game, fuck the world- that’s adultery

    [Reply]

  7. Samul Tah on August 31st, 2011 2:28 am

    Killerhiphop guy I used to think you know rap but I was wrong to think so if you really think those Lil wayne punchlines are good then you really know nothing about rap.

    [Reply]

    rey Reply:

    lol true horrible top ten. sorry but I love the site :D

    [Reply]

  8. Triumphant on August 31st, 2011 2:29 am

    “And me I’m still spittin like a retard and these niggas soft they should be rappin in leotards” – Lil Wayne – Upgrade. List was pretty weak for all of Lil Wayne’s punchlines

    [Reply]

  9. Epiphany on August 31st, 2011 2:35 am

    “I got so much chips i swear they call me Hewlett Packard, I got so much you can have a bag if ur a snacker”- lil wayne – lollipop (remix) ft kanye west

    [Reply]

    Memo Reply:

    @Epiphany,
    +1

    [Reply]

  10. cullen on August 31st, 2011 2:35 am

    wtf these are horrible, delete this you a disgracing weezy, there a probably a million different ones that are better

    [Reply]

  11. chadiii on August 31st, 2011 2:57 am

    split a nigga in two make the peace sign with him .. play with that pussy put a peace sign in it

    [Reply]

  12. terrible on August 31st, 2011 3:05 am

    You should make one for his worst lines. No hate but if you wanna be called the best you got to be consistent

    [Reply]

  13. terrible on August 31st, 2011 3:06 am

    You should make one for his worst lines. No hate but if you wanna be called the best you got to be consistent.

    [Reply]

  14. ALLday on August 31st, 2011 3:08 am

    The ‘Damn Im Cold’ line is actually “Yall boys too weak, like fourteen days”

    But one of my favs is the one from Mr Carter:
    “Man i got summer hatin on me cuz im hotter then the sun, got spring hatin on me cuz i aint never sprung, winter hatin on me cuz im colder then yall, and i will never i will never i will never fall. Im bein hatin by the seasons, so fuck yall who hatin for no reason.”

    [Reply]

  15. George on August 31st, 2011 3:09 am

    are these punchlines suppose to be good? lol.. damn shame.

    [Reply]

  16. juicefiasco on August 31st, 2011 3:26 am

    horrible list!!!! writer killer yourself!…SwwaaGG

    [Reply]

    George Reply:

    @juicefiasco, LOL

    [Reply]

  17. illadelph_meek mill on August 31st, 2011 3:33 am

    Out the window of the jet you see L.A. (UCLA) like a bruin

    [Reply]

  18. Quez on August 31st, 2011 4:02 am

    Let me clear some stuff up. These are MY favorite Lil Wayne punchlines. The point of this article is to entertain Weezy fans, with some cool punchlines! Nothing serious, no message, just an article I did for fun. I also said, “I’m sure I missed a ton! So feel free to drop your favorite Weezy F. punchlines in the comments.” Of course Im going to miss some punchlines, their is too much to put into a top 10.

    But I respect your opinions, just thought I had to clear some issues since some of you guys were misinterpreting the post…once again.

    [Reply]

    MosDef Reply:

    @Quez, Cool bro. But seriously?? It would have been more entertaining if you would have done the worse punchlines dont you think??lol not hating at all jus an opinion.

    [Reply]

    Quez Reply:

    Nah its cool I respect your opinion. But I think I already criticize enough on YKM I always like to do something more positive that doesn’t generate so much “hate”. Something just for fun, u know.

    [Reply]

    MosDef Reply:

    @Quez, alright i see where u coming from! cool anyways keep up the fast lyrics appreciate it!

    MAC Reply:

    @Quez, I totally get your intentions, it’s a fun list to come up with. My only issue is with number 4 from 9 piece just because em used it so long ago on Kim and didn’t have to repeat to let everyone know that it was a clever line.

    [Reply]

  19. John on August 31st, 2011 4:03 am

    D.O.A: gettin swallowed by the maybach, deepthroat nigga.

    Sky is the limit: my flow is nasty.. like c y philis

    Upgrade Ya: even deaf bitches say hi to me.. she tell her blind friend, and she say ‘i gotta see’

    [Reply]

  20. Parse on August 31st, 2011 4:05 am

    This is my favorite “no pussys no rats no Tom and Jerry show” “got a California bitch i swear she a medic, cus everytime she gimmie head it jus get rid of my headache” “Man I got summer hating on me cause I’m hotter than the sun, Spring hatin on me cause I ain’t neva sprung, Win-ter hatin on me cause I’m colder than ya’ll And I will neva I will neva I will neva FALL, I’m being hated by the season, So fu*k ya’ll hating for no reason”

    [Reply]

  21. Rich on August 31st, 2011 4:20 am

    Eat her till she cry, call it whine and dine.

    [Reply]

  22. reverbnation.com/dmaineevent1 on August 31st, 2011 4:38 am

    “man even deaf bitches say hi to me, she tell ah blind bitch and she say I gotta see!” Upgrade you

    [Reply]

  23. @willeerribeeiro on August 31st, 2011 5:07 am

    Sorry but this tracks are bullshit.. and punchlines.. don”t punch anyway..
    my favs:

    I’M ME
    “Lets go, Niggas doubt wont see me cause I’m better and bold.. The only time I wear depends is when I’m 70 years old”

    P.M.W
    “I’m nasty as a Scorpio but I’m a lucky Libra.. Got her wet like she’s sweating out a fever”

    Stilettos
    “Three brazies deep.. We got 380′s and P80′s Nice 9′s, M10′s, M1′s and 12 Gauges shell casings”

    Dipset 2
    “No Homo My Flow Is Hard As An Erection So That Why It’s Fuck The World
    With Protection,Pay Attention To The Lecture My Words Carry Life Like A Scretcher”

    “And I Got The Hater Like When Will He Stop.. Maybe A Minute after Never Set Ya Clocks”

    We come and see about it
    “It’s Been Murda Bitch I Make A Killin, Insurance Papers In The Safe Money In Tha Ceiling, I Got Pillow Case Full Of Pistols”

    [Reply]

  24. @willeerribeeiro on August 31st, 2011 5:28 am

    But .. every person or fans has a sense commom for choose every lyrics, must have someone to choose somethin like..

    “Super-duper-extra-much-really-very-street shit” (American Dream)

    and think that is ever better of all time

    [Reply]

  25. John on August 31st, 2011 6:42 am

    “you just see jill on the hill, i know jack off/ but this ain’t nursery, this is brain surgery/ ski masks on my bullets, let them commit brain burglary/ emergency, its an emergency/ someone in all black left the whole scene burgandy.”

    “yeaaaaa, i know what you are now/a bunch of pussy ass niggas with your draws down/ yea, and when i, and when i draw down/ you see them pussy ass niggas with they draws brown, uhhh.”

    both from hello world

    [Reply]

  26. Mander on August 31st, 2011 7:17 am

    Weezy f baby and the f is for fuck them hoes, got your girl walking around my crib in her underclothes.

    talk stupid, get ya head popped.

    Skinny ass pants, fresh pair of vans, if the niggas keep trippin they can share an ambulance

    Pistol in your mouth I can not make out what you tryna say

    Two glock 40s, nigga you got 80 problems

    Keep ya mouth closed, ya wanna why ya die, the answers right under your nose.

    Get on my level you can’t get on my level, you gonna need a space shuddle or a ladder that’s forever.

    Swallow my words, taste my thoughts and if it’s too nasty spit it back at me.

    Stove on my waist, cook ya ass up, gormet

    Shoot a nigga ass up then it’s deuces, head shots, that fuckin vest is so useless.

    Put the dick in they’re mouth so I guess it’s fuck what they say

    [Reply]

  27. alex mirzac on August 31st, 2011 7:52 am

    “He’s a beast, he’s a dog, he’s a motherfucking problem
    OK, you’re a goon but what’s a goon to a goblin?”

    [Reply]

  28. Elvis Ondieki on August 31st, 2011 7:56 am

    6 Foot 7 Foot:
    “I lost ma mind, it’s somewhere out there stranded . . . Gat ma heart broken by this woman named Tammy, but holes gonn be holes so I couldn’t blame Tammy.”

    No Love
    “It’s f*ck the world, and get a child out’ her”

    Fireflame Spitter
    “They say time is of essence but what if the clock is wrong?”

    [Reply]

  29. jkols on August 31st, 2011 8:58 am

    hit em wit the glock put him in a coma. now what that boy got? hahaa i’m not even gonna say you it you know what hes got

    Too fast for the feds too cocky for the cops had ta ditch my old bitch gettin sloppy wit the pots…

    theres really jus too many tho might as well post full songs.

    [Reply]

  30. AC on August 31st, 2011 9:53 am

    Bitch, real Gs move in silence like lasagna

    [Reply]

  31. alin on August 31st, 2011 10:11 am

    Mind so sharp I fuck around and cut my head off! 6 foot 7 foot

    Tell ‘em bitches I said put my name on the wall
    I speak the truth but I guess that’s a foreign language to y’all 6foot 7 foot

    [Reply]

  32. alin on August 31st, 2011 10:28 am

    but my fave of all time is:

    Some say he arrogant. Can y’all blame him?
    It was straight embarrassing how y’all played him
    Last year shoppin my demo, I was tryin’ to shine
    Every motherfucker told me that I couldn’t rhyme
    Now I could let these dream killers kill my self-esteem
    Or use my arrogance as the steam to power my dreams -Kanye West , Last Call, College Dropout

    [Reply]

  33. tatenda on August 31st, 2011 11:46 am

    hope all weezy haters are sucking his big black dick…keep on sucking it..D BAGS u a pussy ass nigga, all u haters fuck yall in the ass.

    [Reply]

    ElMonarca029 Reply:

    @tatenda,

    [Reply]

  34. mike on August 31st, 2011 1:03 pm

    How on earth is the “Real Gs move in silence like lasagna” line not on this list..oh wait yall didn’t get it? No wonder

    [Reply]

  35. mike on August 31st, 2011 1:04 pm

    How on earth is the “Real Gs move in silence like lasagna” line not on this list..oh wait yall didn’t get it? No wonder.

    [Reply]

  36. mike on August 31st, 2011 1:08 pm

    How on earth is the “Real Gs move in silence like lasagna” line not on this list..oh wait yall didn’t get it? No wonder.6ft 7ft

    [Reply]

  37. deck on August 31st, 2011 1:41 pm

    Real G’z move in silence like lasagna for the win.
    For real son , those punchlines are weak , and I’m not a Weezy Hater
    If punchlines make the best rapper alive then Crooked I is the best ever yo.
    No hating

    [Reply]

  38. Avantiel on August 31st, 2011 1:54 pm

    Number 10: Too(Two) weak/week like 14 DAYS not babies….

    [Reply]

  39. diarmuidc37 on August 31st, 2011 5:54 pm

    Hustle hard: I Got a red bone – she look tropic, if she fuck me right – then she shoppin

    president carter: “Uh, I’m a monster, exorcisms
    Tote tools like mechanics, mechanisms
    Uh, detrimental on any instrumental
    I say you rappers sweet I pay the incidentals
    I’m beneficial, I’ve been official
    I say you rappers sweet, tiramisu

    &” Ya dead to me, brown grass nigga
    I just stand still and let the ground pass nigga
    Bullshit for lunch, brown bag nigga
    Realitys a bitch and I’mma dance with her
    140 pounds, 5’6 from the ground
    Bitch I’m in the building you ain’t even in the lounge
    I tried to f-ck the world and couldn’t even get arouse”
    up up and away:
    “Hm, what they talking about
    I go hard they soft as a couch
    I’m running them in and walking them out
    Cars so cold I park in the house
    Flows so raw, this beat is pregnant
    Flow so tight, it’s yeast infected
    Kill ‘em all when they least expect it

    & “Weezy bitch, I’m deep in the space
    Floating away like a leaf in the lake
    I’m gone like delete and erase “

    [Reply]

  40. THEBEAST on August 31st, 2011 7:52 pm

    Ya should learn the Difference between PUNCHLINE, METAPHOR, WORDPLAY, SIMILE & DOUBLE ENTENDRES.

    NOT EVERY SLICK LINE MEANS THAT ITS A PUNCHLINE….! Im not a lil wayne fan, even tho i respect his witty and slick wording sometimes. I heard better punchliners before so its hard to put him in that category.

    my fav like wayne “LINES” are:

    “been hated by the seasons so fuck yall who hatin for no reason” Mr. carter

    “real Gs move in silence like Lasagna” 6 foot 7

    “Im a ‘Made’ nigga, I should Dust somethin” Im On One

    “Life is a gamble and im all about my poker chips” Steady Mobbin

    “cause ma kicks fly like Liu Kang” Dey Know Remix

    “young money eatin all you haters just add salt” 6 foot 7

    “A New Orleans Nigga, I get Superdome” Wasted

    “Wizzle Fizzle, I keep in New Orleans, Sleeping with women that sleep with the Hornets” Bring it back

    “if you aint see me in the hood i aint tryna hide, i blend in with the streets im on camoflouge” Soldier

    “I got through that sentence like a subject and a predicate” 6 foot 7

    [Reply]

  41. Harry from da Burn on August 31st, 2011 8:39 pm

    Get that “how much you love your lady” money

    [Reply]

  42. C4 on August 31st, 2011 8:40 pm

    “and i dont need a watch, the time is now or never” – Wayne – Intro (C4)

    [Reply]

  43. Jon on August 31st, 2011 8:52 pm

    i am a Diamond in the Rough like a Baby in the trash – Megaman (lil Wayne CIV)

    [Reply]

  44. danny on August 31st, 2011 8:55 pm

    Some good ones

    I am vegetarian man i only eat beats, wear alot of carrots, and i smoke the best greens. No beef in my grocery bag just some swishers, and a whole bunch of cans of whoop ass! – Hawaii 5.0

    I’m a made nigga, i should dust something. – I’m on one.

    Keep it super for a while, let me get on my super shit, super ill, super sick, DOG i go super vick. – Run this town

    1st off I don’t need you 2nd guessing me, jail is like 3rd base im coming home eventually – light up remix

    Behind Bars but the bars don’t stop recording over the phone I hope the call don’t drop-light up remix

    Fuck all these niggas and tell them bitches to kiss my ass, i put that pistol to his head and tell that nigga to have a blast – 9 piece

    Alright Alright Alright alright im in their conversation, the titles up for grabs im in to confiscation, punch shot and stab now your the doctors patient, wild like an arab from the islamic nation

    [Reply]

  45. @mightBe_Blowed on August 31st, 2011 9:38 pm

    Aint that A Bitch-

    I’m a man to another man, to a bitch I’m a pimp, in the whip I’m a hundred grand…

    how many of y’all Band wagers know about this?

    [Reply]

  46. Aang on August 31st, 2011 9:44 pm

    imma made n*gga I should dust something

    [Reply]

  47. mel on August 31st, 2011 11:33 pm

    my favorite is “real G’s move in silence like lasagna”
    that was sick as hell…

    [Reply]

  48. Pab Kush on August 31st, 2011 11:57 pm

    Pussy Niggaz
    “im hot looking summer in the face, you can count on me like i got numbers on my face, 9 on my hip, i got numbers on my waist”
    Monster
    “i know this world is so cold and decieving, but i keep my head up like my nose is bleeding”
    We Be Steady Mobbin
    “im the man around this mothafucka, im so hot you probably catch a tan around this mothafucka, this rap game i got my hand around this mothafucka, yea i said game but i aint playin around this mothafucka”
    Megaman
    “my niggas got that ammo, we jack son and then light up the L, samuel”
    “tunechi you a murderer, boy you just be killin shit, yea you know that money talks, i am the ventriloquist”
    Nightmares of The Bottom
    “pause – like a red light, im dead right, highway to heaven, God do you see my headlights ?
    “attention all shooters, im a shooting star, life is a course and ima shoot for par”
    Abortion
    “im shooting for the stars, astronauts dodge bullets”
    She Will
    “what goes around comes around like a hula hoop, karma is a bitch, well just make sure that bitch is beautiful”
    Im On One
    “choppers disect a nigga like science, put an end to your world like the mayans”
    Demolition Freestyle Part 2
    “tell yur boyfriend ill turn him to a vegetable, break a nigga down to a decimal”
    “do i go in or i go in, im not your friend , im not your kin, ill make your brain come out your chin, been in the game since the beginning, im all about winning, i look down i see them, when i look up i dont see any”
    & the list goes on, i could sit here and type thousands of weezy’s punchlines lol

    [Reply]

  49. Alyek on September 1st, 2011 3:22 am

    I’m surprised the line from “Swag Surfin” ain’t there…

    “I leave her p-ssy microsoft, like windows vista”

    [Reply]

  50. Jay Reeferson on September 1st, 2011 6:56 am

    “And I’ll take probation…I don’t want that T.I and Vick vacation…Private plane, pick location…I’m going to the bank to make a big donation” -Ignant Shit-

    [Reply]

  51. Jay Reeferson on September 1st, 2011 6:58 am

    “Shawty like a valet service I swear she been through a LOT” -Crying Out-

    [Reply]

  52. Jay Reeferson on September 1st, 2011 7:02 am

    “Weezy Baby, baby what it do let me halla at ya…I ain’t upset but I blind if I smile at ya” -Gimmie That-

    [Reply]

  53. goalgetta on September 1st, 2011 8:29 am

    ”tool on deck, why should i lie
    nigga u a p**** hope u got 9 lives”- 9mm

    [Reply]

  54. Royal Swagness on September 1st, 2011 12:48 pm

    Wayne isn’t a wack rapper, he has a different style some any rapper that’s why he’s still around. _Creative punchlines,

    _explosive delievery in his voice,

    _trendsetter in style which I think is weird,guys will wear women jeggings soon like his resent VMA performance because he did it.

    _great stage presents to rock a crowd,

    &_ doesn’t do nothing stu¶id like Breezy or Yeezy to get black ball or hated on for a good reason.

    [Reply]

  55. peterb on September 1st, 2011 3:41 pm

    ‘I can turn nuns to tricks’ – Sweet Dreams Remix

    ‘My reality is bigger than your dreams are,
    Got ya dream girl ridin’ in your dream car’ – My Reality

    ‘I listen to her heart beat,
    because it plays my favourite song’ – Crying out for me remix

    ‘Blind eyes could look at me and see the truth’ – Mr. Carter

    ‘And next time you mention Pac, Biggie, or Jay-Z,
    Don’t forget Weezy Baby!’ – Mr. Carter

    ‘I tried to pay attention but attention paid me’ – She Will

    ‘Bitch, real G’s move in silence like lasagne’ – 6 foot 7 foot

    ‘I beat the beat up, call it self defense’ – 6 foot 7 foot

    ‘Safe sex is great sex, Better wear a latex,
    Cuz you dont want that late text, that “I think I’m late” text’ – Lollipop Remix

    ‘What she mean to me, is what I mean to rap’ – Something That You Forgot

    ‘I’m married to that crazy bitch, call me Kevin Federlin’ – I’m Me

    ‘They shoot missiles and nukes,
    Taking out such a pivotal group,
    The body count is the physical proof,
    And they thought drugs were killing the youth’ – President Carter

    Here are some I think are good.
    No particular order, but of course weezy always goes hard! yeahyeah.

    [Reply]

  56. @KXero on September 1st, 2011 5:00 pm

    Ha ha Yeah I’m So Hot I Freeze
    Big Balls And They Jangle Like A lot Of Keys
    Even Deaf Bitches Say Hi To Me
    She Tell Her Blind Bitch and She Say I Gotta See – Upgrade U freestyle

    [Reply]

  57. kyle on September 2nd, 2011 8:43 am

    Save the world Second, Get High First!

    [Reply]

  58. Mike abate on September 2nd, 2011 11:10 pm

    Am cold as a br add another 3 Rs
    Pistol means business that bitch should have a tie on
    I’m a made nigga I should dust somethin
    Light up the purp pass it like Steve Nash

    [Reply]

  59. Bayn8v on September 3rd, 2011 7:45 am

    @mos def-Em said when he was high he couldn’t even put together a decent punch line and that he would have had his ass handed to him if he would have dissed Kanye or Wayne-NEVER said they would kill him in lyricism and I don’t think they could… Jay either…

    [Reply]

  60. C4 Mr Carters Home on September 4th, 2011 8:50 pm

    This song is so good! Lil wayne’s insistence that his female companion “pop her pussy for a real nigga” is a brilliant satire of gender and racial politics, and how sophisticated females are reluctant to reveal their pussies to modern black gentlemen. His request for her to “jump on his dick and do a full split” suggests that Wayne cares about flexibility and athleticism in a female rather than just good looks, and emphasizes a rare positive message in rap.

    Weezy BEST RAPPER ALIVE

    [Reply]

    KingStevan Reply:

    @C4 Mr Carters Home, hahahah u funnnny

    [Reply]

  61. BRANDEN on October 6th, 2012 2:21 am

    Lil wayne is the best rapper alive and I love I would do anything just to se him and get high with him so that we could get highe higher than the clouds close to the moon and see yall bitches and niggas down there waving bye. Bye mother fuckers we going to see god

    [Reply]

  62. BRANDEN on October 6th, 2012 2:23 am

    Lil wayne is the best rapper alive and I love I would do anything just to se him and get high with him so that we could get high higher than the clouds close to the moon and see yall bitches and niggas down there waving bye. Bye mother fuckers we going to see god

    [Reply]

  63. weezykid_hip pope on February 16th, 2013 7:24 pm

    lil wayne may not be among tha top rappers
    but rhymes cheque ma nigga

    [Reply]

  64. shocker williiiams on June 30th, 2013 12:55 pm

    My ni99as have enough whites to build Barracks house……Never bites the hands that feeds you…..always watch the hands that’s cooking…green ranger.

    [Reply]

Leave a Reply




Copyright © 2014 · KillerHipHop.com