SUBSCRIBE to receive updates:

New Lil Wayne Mixtape Coming Next Month!

July 23, 2012 · Posted in mixtapes, news · 28 Comments 

lil-wayne

Lil Wayne took to his twitter account earlier today to announce his Dedikation 4 mixtape coming next month.

No other news or specific release date revealed. We look forward to see what he has in store.

Comments

28 Responses to “New Lil Wayne Mixtape Coming Next Month!”

  1. Riggs on July 23rd, 2012 2:15 am

    NOBODY POST A COMMENT THAT’S NEGATIVE!!! I’m sure the mixtape will be decent. I’m not a Weezy hater or lover.

    Here’s my real comment:

    Just something else to look forward too. But I’ll be bumping Slaughterhouse and Cruel Summer next month. :D

    [Reply]

  2. Riggs on July 23rd, 2012 2:17 am

    AND The Slaughterhouse mixtape. :D

    [Reply]

  3. MMG on July 23rd, 2012 2:43 am

    eminem da goat tho. for real..

    [Reply]

  4. liltunechii on July 23rd, 2012 3:29 am

    Weezy F nd the f is for fuckin beast! YMCMB Connection

    [Reply]

  5. G on July 23rd, 2012 3:47 am

    Ain’t even lookin forward to this shit Weezy be on that fuck boy shit!!! God Forgives I Don’t July 31st!! MMG bitch ass nigga!!! 2 Chainz Tru Realigion the Album Aug 14!!! that’s all I’m fuckin with nigga!!! Fuck Tunchi!!! Bring back the old Weezy!!! MMG!

    [Reply]

    Daboss Reply:

    ……….BUT You’ll be right there to download it.

    [Reply]

  6. Amurphy on July 23rd, 2012 4:02 am

    In before Wayne haters. Anyways dedication 3 was more of Wayne showing off young money. Hope he going to dedication 2 type mixtape.

    [Reply]

  7. Mike on July 23rd, 2012 4:16 am

    So much shit goin on this summer…love it

    [Reply]

  8. The Royal One on July 23rd, 2012 4:21 am

    The Lil Mosquito is dropping the dedication 4. Don’t get your hopes up. The Dedication series 1-3 was decent but he made those back in Imma say 2006,2007 when he was jumping on everyone’s songs.

    But since No Ceilings mixtape in 2010 The Mosquito has losted his grind, hunger, & mind so if will be garbage like the sorry for the wait mixtape. Sorry but the true hurts.

    [Reply]

    G Reply:

    @The Royal One, Nigga you a straight fuck boy!!!!

    [Reply]

    The Royal One Reply:

    Your my Stan. You intrieved by my strong opinion. Notice that you forgot to comment about Lil Wayne’s so called Dedication 4 coming out in August but instead looked for my name to type in some jealous about me. Not a big look.

    I bet your next comment about me will be something stupid with curse words in it like you always do. Yawn ! @G,

    [Reply]

    MFA Reply:

    @The Royal One, The Lil’ Mosquito? I bet you think that’s witty, don’t you? Smh. “losted” isn’t a word, btw. But yes, s4tw was terrible, but who knows, Wayne might just make a return with this one.

    [Reply]

    Curt Reply:

    @MFA, You guys don’t even debate hip hop. You play off of each others comments trying to sound smart but you don’t

    [Reply]

    MFA Reply:

    @Curt, Why would I debate hip-hop? How fuckin nerdy is that? I don’t come on this website to debate, I get up here for new hip-hop songs, news, & the occasional laugh. Plus, I don’t try to sound smart, that’s just natural. But, by saying that you just implied that you think I sound smart, so I appreciate the compliment.

    Curt Reply:

    @MFA, O I’m sorry did I offend you for saying you sound like a retard?

    [Reply]

    MFA Reply:

    @Curt, Smh, wow. That’s infantile. Being that this is written, I don’t sound like anything to you. The only sound I have to you is whatever sound you give me. But hey, if that’s what you think I sound like, it’s cool, I truly don’t care. Oh, and to answer your question, no I’m not offended, because I’m not 7. I’m quite curious as to your reading skill though sir, because I said before that what you said was a compliment. So how would you interpret that as me being offended?

  9. MEEK on July 23rd, 2012 4:36 am

    MEEK Mill Dreams & Nightmares Thoooooo!

    [Reply]

  10. Gb2423 on July 23rd, 2012 4:59 am

    Wayne better go beast he needs that hunger back….

    [Reply]

  11. eezy on July 23rd, 2012 6:54 am

    Yo like real talk 3 Kings was ass and its the best track on GFID damn I’m sorry but who ever finna cop GFID is a Rozay groupie(nigger jsss raps about shiit) dude was merc’d by Drake on Stay Schemin n by Jay and Dre on 3 Kings which were his so called “Best Trax”. Real shiiii I really hope Wayne kills this D4.

    [Reply]

  12. Teddy_P. on July 23rd, 2012 7:00 am

    Coming from an OLD Wayne fan, who else wants to see Wayne jump on Kendrick’s “Swimming Pools” and G.O.O.D.’s “Mercy” tracks…? Without all that skateboard and trukfit bs that no one cares about and makes him sound like a dumb azz

    [Reply]

    Zaree7214 Reply:

    @Teddy_P., haha word. but i dont think he’s ever going to stop with the trukfit bs, smh

    [Reply]

  13. Mikey97 on July 23rd, 2012 7:22 am

    Damn you motha’fuckers are quick too judge ! yeah he might of fallen off but you havent even heard the mixtape yett too talk shit about it and your already saying “its gonna suck” just shut the fuck up with your negative comments and wait for for it too come out and listen too it then give your own damn opinion !!!

    [Reply]

  14. sampz on July 23rd, 2012 7:48 am

    Weezy F Baby. That’s all I have to say. Next month wayne fans be happy and next month waynes haters go in there lil shells.

    [Reply]

  15. Curt on July 23rd, 2012 9:52 am

    If tha carter 4 was free everyone would love him right now

    [Reply]

  16. weezy f baby on July 23rd, 2012 10:44 am

    weezy the best rapper alive

    [Reply]

    Juice Reply:

    @weezy f baby, That’s the best joke I’ve ever heard. Aha!

    [Reply]

  17. AfricaRising on July 23rd, 2012 10:44 am

    “The system’s broken/ the schools closed. The prisons open. . . “. . . . . . . . Oh wha. . . I’m supposed to post about Wayne. . . Uhm. . I like his. . . . . dreadlocks and skateboards I guess. . . *goesbacktojaminMBDTF*

    [Reply]

  18. Colacone on July 24th, 2012 3:29 am

    Wayne should have left the game after 2009 when he dropped No Ceilings. This mix tape will ruin his Dedication series.

    [Reply]

Leave a Reply




Copyright © 2017 · KillerHipHop.com