SUBSCRIBE to receive updates:

Video: Birdman ft Nicki Minaj & Lil Wayne – Y.U. Mad

November 27, 2011 · Posted in Music, Videos · 23 Comments 

http://www.youtube.com/watch?v=i6uAO8cp9To&feature=player_embedded

Birdman is stuntin’ as usual in his latest video with Nicki Minaj and Weezy called Y U Mad.

Video is directed by Gil Green. Off his upcoming Bigga Than Life album.

Read the full Birdman Y U Mad Lyrics here.

Comments

23 Responses to “Video: Birdman ft Nicki Minaj & Lil Wayne – Y.U. Mad”

  1. RS on November 27th, 2011 1:38 pm

    And they call this shit hip hop.

    gtfo.

    [Reply]

  2. Alexdarealist on November 27th, 2011 1:54 pm

    Bigger than lyf

    [Reply]

  3. John Doe!!! on November 27th, 2011 4:21 pm

    Wtf!!!! Is this Hip-Hop???? The lyrics are so SHIT!!!

    [Reply]

    Tyga fan Reply:

    @John Doe!!!, Ooooooooooo datz y yu mad too bad nobody qives a fuk

    [Reply]

    John Doe!!! Reply:

    @Tyga fan, U a tyga fan, I dont expect any less from u

    [Reply]

    Geez Reply:

    @John Doe!!!, HATERS! Numbers don’t lie. That’s y u mad. Hahaha

    Tyga fan Reply:

    @John Doe!!!, nd yu a hatin ass hole soo I dnt expect anything less than yu

  4. Omg Lol on November 27th, 2011 6:28 pm

    Not Hip-Hop at all… Ty KHH for posting this and telling people this is Hip-Hop when this is the shit that is killing Hip-Hop… -.-‘

    [Reply]

  5. HoodRiddance on November 27th, 2011 7:00 pm

    Birdman is so awful.

    [Reply]

  6. Take Care on November 27th, 2011 7:49 pm

    Why yall mad?

    [Reply]

  7. MosDef on November 27th, 2011 8:00 pm

    How Can these guys not be embarrassed??lol

    [Reply]

  8. wayne on November 27th, 2011 9:25 pm

    can u say they dont a give a fuck! lol thats why u mad

    [Reply]

    MosDef Reply:

    @wayne, woke how old are you stan?

    [Reply]

  9. illadelph_meek mill on November 28th, 2011 12:52 am

    The misuse of the word Stan in these threads are amazing.. id say 80 percent of its usage is towards lil Wayne fans too lol

    [Reply]

  10. Aamir on November 28th, 2011 2:41 am

    this song is ubb

    [Reply]

  11. Jerico on November 28th, 2011 5:39 am

    I’m old skool and i’ll slapp a OHH is the only thing funni about this wack azz vid waste of 3:16

    [Reply]

  12. JACK on November 28th, 2011 5:58 pm

    Shitty video, shitty lyrics… censoring these type of songs is ridiculous! although I have to admit that Stunna’s verse sounds better when he’s censored! xD and Nicki, I feel a lil kinky, tits of the size of the ears of that mouse, Mickey! LOL! she’s so fuckable, damn!

    [Reply]

  13. KuRtY bOY on November 28th, 2011 8:38 pm

    Cool music video But this song is weak! Birdman can’t the fuck rap nicki chorus is just fucking irratatn

    [Reply]

  14. Geez on November 29th, 2011 12:02 am

    Double Platinum Selling Artist here.
    Stop the hate.

    [Reply]

  15. ElMonarca029 on November 30th, 2011 12:09 am

    Yo haters calm down, they just wanna have fun? Its that bad?

    [Reply]

  16. Nini on December 3rd, 2011 3:02 pm

    Why do you have to be a hater because you don’t like something? I’m not hating on ymcmb, but the song sucks..especially if you grew up on REAL hip hop like Eric b and rakim, tupac, etc. As for the ” numbers don’t lie” argument, Vanilla Ice held the record for highest selling hip hop artist of all time. His numbers looked great, but would I be a hater if I said he sucked too? Lmao

    [Reply]

  17. YemiOjoMinaj on December 3rd, 2011 3:31 pm

    Thats Why Yu Mad People haa

    [Reply]

  18. stechdaboss on December 12th, 2011 4:58 am

    Haters haters!!! that’s y u so mad cuz yall not winning all I got to say is (we the best)

    [Reply]

Leave a Reply




Copyright © 2017 · KillerHipHop.com